Zumba och Svar på en fråga

Jag tänke skrva om Zumba.Eftersom min kompisfråga<3
De är olika typer av danser lite latinskt och reagetton ( stavning )
första gången man kommer dit är ganska pinsamt.. ahahhaa men om man har en bra danslärare på zumban och typ en kompis med sig så blir det perfa!
Plus , det är verkligen som riktig träning och man får bättre kondition asso det ger verkligen!
Man blir så glad av Zumban påriktigt man verklgen längtar varje vecka , typ dör...
Jag brukar gå på world class gymmet bredvid vällingby varje söndag då en kille leder zumban,han är bäst!
Det är bara att skaffa ett gymkort och börja , puss!
Juste någon fråga vilken färg jag färgade mitt hår till , köpte en mörkbrun färg och i början blev de ganska bra nu är det helt kaos..det lite rött och så... :( jaja harre bra! //LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback