You can be the shoes and i can be the laces you can be the tears that i cry if we ever split You can be as cold as the winter weather bhut i don't care as long we are together.

Godmorgon..
Är fett trött och vill sovaaaaaaaaaaa.....
VARFÖR SKA MITT LIV VARA SÅ CP...:(
Jag föörsöker att vara glad o blablabla men vill vara glad på riktigt..Känna lycka.
Nu känns det som att mit hjärta är av sten..allvarligt.
Och jag kommer kanske aldrig ha känslor igen.
Jaja..Hur har ni haft det?..:)
Jag älskar min bebis.
Fml...O.o...:(
Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaa... dagen har ju inte varit så lång xD men ska till vickis idag :D och imorgon ska jag va med i min första dressyr tävling :S inte lite nervös!!!!

ps.jag äääälskar den låten! xD kram <3

2011-11-19 @ 08:58:11
URL: http://skimmeln.blogg.se/
Postat av: Macia

This is my familY.I do not know what to say. <3

2011-11-19 @ 17:48:51
Postat av: Fanny

uppdatera snaaaart dåååå xD

2011-11-19 @ 19:34:46
URL: http://skimmeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback