Here comes goodbye,here comes the Last time..here comes the start of every sleepless night the first of every tear I'm gonna cry..Here comes the Pain
Alö :P
Somsagt så skule jag inte blogga på ganska länge... jupp :)
Men under den tiden jag inte updaterat o så har allt varit mupp så var tvungen att ta paus :o
Vissa saker har bara blivit värre ://
Filippa har börjat på en annan blogg nu..jao.. :/
Men annars så bakade ja o mn familj!:)
Vi gjorde lite lussebullar tihih ;)Muumsigt.
Helt random så har jag på mig "pyjamas" fortafarnde :o heheh..
brukar ha lite lazy days you know!
Men pappa fixar min iphone efersom den är helt cp o funkar nästan aldrig :I nice..
NÄSTA vecka ska jag se breaking dawn..inget ska gå snett den här gången gaah!
Jag ska gå med Raisa älsk :3 yeyeyeyeyeyeyeyey längtar.. haha alla har typ sett den redan känner mig fett retarded
;O
yaaaaaaaayks snygg däär.. tack ja vet -.-" näää saaaaaiiik
Men ska kolla runt o smöra lite för att jag VELL HA VICTORIA SECREEEET GAAAAAAAAAAAAH NUUUEEH!
:(FML FML FML FML FML FML FML :o...
puss lina
Ps.I wish you knew how i feel and how much i actually love you </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback