Jag visste att jag skulle älska dig mer när du väl släppt taget..

i love you :*
jag döljer mina känslor för dig bakom mitt leende.
Hej bloggen;*
Har varken ork eller lust med att blogga egentligen..på grund av en sak so hänt.
det gör piss ont i hjärtat för det är i bitar.. igen.. vrf gick jag med på allt.. fyfan..
Jag hataar att älska dig så jävla mycket..
Men bara så du vet jag kommer inte finnas för dig när du väl en dag inser att jag kanske var den rätta.
Snackade med lippa hon har precis slutat dansträningen!
Men stackars lilla lippisen har ont  ögat.. :(
Nu ska jag öva på talet fast än jag verkligen vil gräva ner mig själv..
Ibland så e det buuuu för kärleken.. :(
//Lina!

Kommentarer
Postat av: mamma till Freja

Hej sötnos :)

Va gärna med i min tävling om dagens blogg:

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg/

Ha en bra fortsätt kväll :)

2011-11-07 @ 20:01:10
URL: http://sense.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback