Its Simple,Love hurts..
Heey Dolls!
haft en bra morgon?
Hos mig e det sådär..lite saker som är cp i mitt liv..men aja :)
vaknade typ tio idag :s för mig e det som att sova bort hela dagen Höhö..
Men har typ övat på talet ja ska framföra på tisdag.. wääh.. :( :( :( bajs..
Har inget val,Iag så vill jag göra något X) haha har fett ont i magen.. venne varför.
Asso har ni npgonsin känt att ni inte räcker till för någon.. Det e as jobbigt!:(
Höhö många ledsna miner det blev idag.. jaja PUSS//Lina
Ps.Lippa har inte kollat på designen än -.-" 

Kommentarer
Postat av: M A D D E M E L L A B E L L O

Sv: aww tack så mycket av dig Lina! Själv tycker jag det ser ganska fake ut men tack ändå! :D Detsamma på den hörru! Fortsätt blogga , det ser bra ut sötnos! :D <3

2011-11-06 @ 12:31:08
URL: http://maddemellabello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback