I have a heart i swear i do bhut just not baby when to comes to you

Chaa :D
Hur mår ni?
Jag mår fint. lite iallafall :)<3
Vet att jag failade med att blogga mycket eftersom jag brukade verkligen blogga skit mycket förut haha!
Men imorgon ska jag kanske till välingby o kolla hårfärg eftersom jag vil ha bort det blonda på topparna uuush fyy!
Men det beror ju på eftersom jag ska va med lippa o Mich.!
Saknar dom otroligt mycket :,)
I går så hade jag lördags"Skola" -.-" Det är kristna som går typ i kyrk skola... daaaamp det ligger inne istan :)
Men har vänjt mig o man har inte lekton varje lördag utan var tredje o andra lördag!
HAHHAHAHAHAHAH.. omg gud vad pinsam HAHA fråga inte varför jag ser ut så
haha lååång historia X)
jaa :) Men nu ska jag.. lyssna på musik och kika runt lite!
Puss Lina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback