I dont know why im still hoping that it will be You and Me.. Forever.. and *ever*


*Heart break* :,(
Just nu så Lyssnar jag på Hope : who am i to say typ heter låten :S Den e fett sorlig :(
Men som sagt så hade vi sån dära IUP grejjsimojs idag Och det gick Goodie :)
hah uuhff.. vad pinsmat de var när min lärare sa till mamma att jag glömt lämna in 5 läxor av matten.. Wieh.. hehe..:S<3
Men jag klarade mig. !
Men ska ut o springa Få bort all smärta i hjärtat.. :(
ps.Asso visst e det dåligt när en nära vän förstör för dig o din *skatt* </3 Det är det enda jag tänker på just nu.. jag har förlorat honom :( !
Hoppas ni har det bättre än jag har det iallafll.!
Kyssn! //Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback