Det gör så ont men jag kämpar för dig endå..

HEEEJ :)
Wassup?<3
Idag så fäärga jag mammis hååår :D gaah blev skit fint ;)
Vill också.. men en ton med rött i.. mwtihihi.. måste ju testa alla färger!!
Har haft blondt,brunt,orange. o typ svart.. inte helt men endå.
Så nu vill ja ha RÖÖTTT!!! GAAAH!!
Hahahh a men jag köpte en tröja på Gina :)
Eller det var mammi för hon e såå sneeeel ;**
Ska gå o duscha mitt hår o my body XD (HAHA)
O sen ska jag dröömma om massor av kuliga saker,JUSTE jag ska på bio imorn ska kolla på In time eller något sånt :)
Ni får veta mera sen!
Natti natti //Lina ;*

PIKABOOOH... -.-" vill verkligen int sluta  skriva (HAHAHHA det var int ens kul..-.-") (NATTI!!)
Gammal bild för e på mammas dator nu igen XD orkar int logga in på min som tar 1000 år.. PUSS :**

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack snälla, vad glad jag blir. Ha en underbar dag! KRAM

2011-11-02 @ 10:31:58
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback