Dear Heart, He will Never Love You. -Brain

Heey alla underbara hur har ni det?
har inte bloggat på ett tag men vart lite trött på de så behövde en pytte liten paus :D
I fredags så var jag och Filippa i vällinby , lippa var verkligen underbar hon bjöd mig på en asian bbq grej blev verkligen as glad tack tack haha och jag som tagit sönder hennes solglasögon..endå e hon bäst och bjuder mig!
Och sedan igår så sovde Michi över hos mig och vi hade det as braaa , som alltid ;)
Var i vby med familjen en snabb stund innan vi skulle få besök , slänger in en  bild på vad ja köpte puss.


tränings grej

ja venne vaad

Michis as snygga naglar :DDDD vill också!!
Puuuss nu ska jag gå//Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback