Don't Stop until we Surrender

Har varit i varberg i en vecka så har inte kunnat blogga!
det var as mysigt där och vi ska verkligen tillbaks dit nästa sommar också.Ullared var där i närheten så dit åkte vi också , haha första och sista gången jag kommer vara där in my life!
Fick med mig lite grejer där som jag kan visa men sådana stora varuhus gillar jag verkligen inte blev as irriterad ville kasta vagnen på personer hehe gjorde dock inte det.
Men just nu så sitter jag på balkongen och solar mina ben lite snart ska jag coh mammi åka Till coop och köpa mat och sådant för imorgon kommer min älskade kusin och hennes mammaa wwehey är jette glad , första gången för dem faktiskt!
senare idag ska jag ut o springa eller till gymmet det får vi se då!
Ska fråga raisa om hon vill gå på Flashmoben för onedirection den 9 augusti , man ska lära sig en dans och alla directioners ska dansa typ när one direction kommer i slutet av augusti eller något vet inte , öva öva öva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback