Liten Bild "bomb"

Shuuhuhuhlul! :D
Vaknade nyss , ser typ död ut haha -.-"
Men annars ska jag sminka och klä på mig sedan blir det dagens outfit yeye!
Så kika in om en liten stund för att se outfiten!
Tror ja o Mich ska va med varandra..? xd Om hon nu svarar på mobilen.
Ska borsta tänderna och sedan.. ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra efter allt , har träningsvärk,And i Like it! *_*

Saman,Lippa,Jag och Mich... poopi<3!

Mitt otroligt snygga halsband ( enligt mig ) xd

Den här dagen var jag Lycklig :( </3

Här var jag också den lyckligaste människan haha :,)

Söta Michelle

Från sommarn , mina kusiner , saknar dem så mycket :( ( i polend)
Nu ska jag fixa mig puss!//Lina


Kommentarer
Postat av: Lina S

Fina pics :)

2012-01-03 @ 09:36:48
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback