I want Candy!=3

Heey!
Nu ska vi se om lippa sett att ja o michi ändrat lite här :)
Vi hade vår mysiga tjejgrejj igår gud vad kul det var!<3
MEN får damp att Filippa ALDRIG bloggar nästan som att jag e ensam det e ju inte kuuul.. wwäääh!
Men vart precis ute med michelle o nu sitter vi o pratar om ALLT!
Mich sovde över i torsdags till fredag det var super mysigt!!
Vi dunka musik haha och så expermenterade lite med sminket det var super KUL!
Jag sovde hos Lippa haha hon fick slå mig minst 45 gånger för att jag skulle sluta mummla tex när jag skulle säga mm det var nice.. så sa jag mmm det smaka baajs.. cp eller hur!Ja o Nicci
HAHA FY VAD LITEN BILD =)
Lägger ut bilder¨på vad jag fick av alla sötisar!<3TACK!!
Ps.Vet lite oproffsigt sätt att sätta bilderna i sån ord´ning men kan inte BRY MIG FÖR NU SKA JA HA GÄSTER!
Puss o hej!//Lina

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. oki tack för tipsen :) men jag har bloggat flera veckor nu ju! :/ men det börjar bli bättre så vi får se :)

2011-11-05 @ 18:00:11
URL: http://skimmeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback