Bleka tänderna naturligt!

Cha Dollies :)
Om 20 minuter ska jag ut och springa för att få bort mina tankar!
Men jag ville bara veta att den här prioden är svår för mig så jag måste ta det lungt pga vissa grejjer!
Så det blir inte så mtcket bloggning i typ 2 veckor kanske:OKommer ju kika in o göra 2 inlägg om jag hinner och så!
Men måste ta det lungt o sluta göra min situation värre!
Vill bara säga det så ni vet!
Bjuder på denna!
Smile :D *blink* Blink* ;*
Okej ett tips innan jag ska ut!
Viste ni att Bakpulver bleker tänderna? :)
Man tar lite på handen efter man borstat tänderna sedan så doppar man en tandborste i bakpulvret.
Sedan så e det bara borsta tänderna där du vill att det ska blekas!!
Skit enkelt och skit biligt liksom come one alla har väll lite balpulver hemma?;)
Testa!! PS.Gör inte detta flera gånger i veckan det räcker två gånger i veckan eller ibland , om du villl ha synligt resultat så ska du göra det här upp till två veckor , jag har gjort 2 gånger o det har verkligen gjort så mina tänder är fina o vita nu<3
Puss puss LINa ;)) OOOOH en sak tiillll om du är rädd för bakpulvret så finns det andra sätt men ena är att du tar skaler på bananen o rubbar in i tänderna (Det vita somär innuti sene det bara att ta bort det)
Puss

Kommentarer
Postat av: itsinspiration

fin blogg :-D

2011-11-14 @ 21:39:30
URL: http://itsinspiration.blogg.no
Postat av: julia

Tusen tack för frågorna på frågestunden! Svaren kommer upp ikväll & då kommer jag även länka till bl.a. din blogg :)

Skulle vara superkul om du ställde någon till fråga bara, då det är lite roligare att läsa! Kram.

2011-11-15 @ 07:48:47
URL: http://thatisme.devote.se
Postat av: Maja

Nämen tack :)

Följa varandra via bloglovin kanske? ;)

2011-11-18 @ 19:27:40
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Maja

Nämen tack :)

Följa varandra via bloglovin kanske? ;)

2011-11-18 @ 19:27:56
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback