Hushabye bby your almost dead,you don't have a pulse and you pillow is red,Sleep tight with a knife cause thats all you need.Rockabye bby broken and scarred.You didn't know life was this hard.Time to end the pain,and down you go bby,BACK TO HELL!

Finns det några kvar ens haha.. :)
Har verkligen inte orkat blogga på sistonde.
Orkar ingenting :)
Bara prov läxor och cp...CP...CPPPPP..
:,( förlåt.
Verkar inte som att jag är klar att blogga igen.
Men snart är det jul :D
Läängtar lite.Men annars så ska ja städa  mitt rum.
Filippa o MIchelle sover över hos varandra dom har int hört av sig så jag vet inte vad dom gör.
Fml..
När ngn ser mig är jag "glad"..
Men när ingen ser mig.. </3

Kommentarer
Postat av: Fanny

heh du e ledsen när man ser dig också ju ;P <3 och tänk positivt, nu e majoriteten av proven avklarade! ;D bara ett par kvar nu <3

2011-12-10 @ 19:44:20
URL: http://skimmeln.blogg.se/
Postat av: Raisa

Aaw babe.. Jag finns om du vill prata. U smile, I smile <3

2011-12-19 @ 18:37:28
URL: http://tjokung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback