Blind Fool Love

Ska gå till kista nu med saman :,)
Hon fyllde år igår så vi ska fira henne lite och sedan blir det lite jul shopping.
Man måste sponsra till jultomten right?xd
Måste .. aja skit i men hoppas ni haft det jette gulligt och mysigt.
Och så måste jag säga att jag älskar er mich o lippa, jag vet att jag är deprimerad och ni känner att jag blir lätt sur o lesen men jag skulle aldrig kunna bli sur på er,Det är ni som hjälpte mig up smått steg för steg ..det är en lång väg kvar tills man kan säga att jag mår bra men med er känns det bäst.Tack så mycket för allt ni gjort för mig.Puss.
"i love you no matter what"
xoxog

Kommentarer
Postat av: Fanny

vänta... VA?? har du klippt dig?! O.o du har väll sagt att du ville spara till jättelång igen? :OOO ...hehe xD

2011-12-10 @ 19:46:52
URL: http://skimmeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback