Mår inte bra

Mår inte bra , inte alls faktsikt.
Men eftersom jag måste sluta tänka på saker som händer i livet så ska jag blogga -.-
Här har ni svar på några frågor.

Vad är ditt mellan-namn?Har inget inte vad jag vet iallafall

Vad skulle du vilja heta i förnamn?Jag har ingen aning...

Är du i ett förhållande nu?för några dagar sedan ja..men nej

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?Länge men vill inte ta upp det

Har du haft ett seriöst förhållande?somsagt vill inte prata om de

Vem vet mest om dig?Jag själv , nej men Filippa , Michelle , Gustav,Saman

Vad gör du på fredagskvällar?Brukade alltid vara med Filippa o Mitchell men det var ett tag sen vi alla tre sovde över.. :,(

Bästa filmen du någonsin har sett?Abduction

Har du någonsin varit full?neeeeee

Har du testat droger?ALDRIG

Röker du?nej..-.-

Snusar du?nepp tycker det e lika äckligt som att röka ^^

Saknar du någon just nu?Ja det gör jag..

Hur mår du idag?förjävligt

Hur många tabletter tar du dagligen?Skulle egentligen tagit en slags tablett varje dag i tre år men gör inte det  , tar bara antibiotika vid feber!

Vad gjorde du för exakt ett år sen?Och hur ska jag veta dee

Bästa minnet från sommaren?Polend och alla sköna promenader

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?Polend

När var du där?Sommaren

Är du rasist? NEJ

Har du helt svenskt ursprung?Är inte svensk ;)

Om nej, vart kommer du ifrån?är född i Polend

Föredrar du svenska eller utländska killar?Båda men har varit utländska för det mesta , men egentligen spelar det ingen roll ^^

Ser du fram emot någonting just nu?Att få komma bort från skolan och slippa allting så jag längtar till sommarlovet när jag träffar Alexandra(min kusin som bor i polend)

Sköter du skolan?Skötte det mycket bättre ett tag sedan -.-"

Vad hade du för betyg förra terminen?Har ej dee

Vad är det bästa du fått på ett prov?Alla rätt

Vilket ämne var det? ingen aniiiiiing

Har du fått ig på ett prov? Yes ....^^ eller typ fått göra omprov

Har du spelat/spelar du i ett band?Nej

Anser du dig vara intelligent?Beror på haha ibland kan jag vara oförsämd men annars e jag snäll Flicka

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?Det var ett tag sedan...men typ när jag var ett år haha då var det chill!

Vilken va den värsta tiden då?förra året innan nyår och sedan är det personligt

Har du mått jättedåligt psykiskt?Yes , mååånga gånger , mår inte så bra nu heller.

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?Jag har skurit mig ja

Har du haft sömnproblem?Ja

Hur ofta gråter du?Varje dag.. hah

Vad gör du när du mår dåligt?vara med bästavännerna men ibland finns dem inte så jag brukar va med min familj extra mycket eller bara lyssna på musik och ligga i sängen..

Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?Ibland ingen men föremesta Filippa o Mitchelle

Vill du ha tillbaka någon av dina ex?....

Vilken klass går du i nu? 7:an

Vilken skola?-

Har du varit otrogen någon gång?men NEJ

Har någon varit otrogen mot dig? jag vet inte..?

Är du stolt över dig själv?beror på

Vad är det bästa med dig enligt dig själv?mitt skratt (hahaha) verligen inte låter som en instoppad åsna..:3

Vad får du ofta komplimanger för?Mina ögon

Har du lätt att få folk att skratta?Jag vet vell inte antar det?

Cider elller öl? Cider

Har du några talanger? jag kan göra ett konsigt ljud haha vilken talang

Vet du om någon är kär i dig? Ja..

Är du kompis med ditt/dina syskon? dee klart

Vad står det i ditt senaste smsRing<3<3

.Hur lång är du? 160 ågonting

Hur mycket väger du? Har inte vägt mig en enda gång det hära året

Vilken storlek har du på kläderna? 36 men det beror på om jag vill ha tighta eller större kläder!

Har du svarat ärligt?Detklart...>:D

¨Vilken nolifer jag e -.- Men jaja ska plugga nu Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback