Cry me a river bilde a bridge and get over it.

Hej bloggen, idag var jagi stan med Michelle och Karolina. Vi kollade runt lite jag letade en jacka men hittade ingen fin. Men får leta igen antagligen i veckan för min skinnjacka har börjat bli gul och det är inte fint så måste verkligen hitta en. Men efter det åkte jag hem och bara va lite: ) Men imorgon kanske jag ska dansa med nya gruppen på dansen men bara om alla kan men om inte ska jag nog åka till min kusin som fyller 20;) Det var min dag kanske bloggar ikväll annars bloggar jag imorgon puss Filippa

hahahahahahahahahahaha

Hello

Min kramkompis som jag saknar som in i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps:Detta var random pics från mitt foto album!<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig meeeed!!! Vi måste träffas i veckan!! Puss love you <333 :D

2012-03-17 @ 23:45:21
URL: http://emmffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback