FIRST LOVE NEVER DIES BUT TRUE LOVE CAN BURY IT ALIVE

Godmorgon♥
Vet att bloggen nte varit updaterad på länge!
Tänker inte skylla på någo men hade ingen internet i ungeär en vecka så that sucked.
förlåt men ska försöka bättre nu.
Igår var det avslutning det slutade med att jag grät eftersom jag vart as ledsen för våra klasser ska blandas o så..hatar verkligen den iden och det e så orättvist att tre klasser ska blandas medans dem andra två inte blir det , hatar rektorn och dom andra som bestämde det elle rinte hatar men dem e så himla orättvisa.
Borde byta skola.
Men nu e det sommarlov o jag orkar inte bry mig ska snart ut och möta upp ett par tjejer så ska vi grilla o bada..
NU ska jag vänta på att filippa ska väckas , 1000 år och hon måste börja blogga!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback