Under the lights tonight You turned around and you stole my heart With just One Look When i saw your face I fell in Love It took a minute boy...
Heeej Bloggisen har saknat eer skit mkt :D
Kände bara lite för att blogga på något sätt :)
just nu dunkar jag one direction ( Mina öron dör av hur fint dem sjunger )
Men annars är jag inte så mycket på humör.. :I
Imorgon ska vår skola till stan vet inte varför ahhaha :o
Imorgon ska Lipp O mich söva här också tror ja ;*
Behöver verkligen dem..:I<3 Dör snart för fan :(
image description
image description
image description
Skriver imorn , har sovmorgon /Lina

Kommentarer
Postat av: Raisa

Aaaaaahhh tagga låångt babe dom är mina :*

2012-01-27 @ 19:11:11
URL: http://tjokung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback