Får Flipp av Feber !!!

Jag får typ adhd av att sitta HEEEMMMAAAAAAAAAAAAA orkar inte!
Så imoegon blir det skola för mej ja!
Och det betyder BLOGGNING OXÅ!
seriöst nu alltså...känns som att jag ruttnat och måste komma ut i världen igen , fuck you feber och förkylningar! -.-
Men annars ligger jag på golvet..? xd
Ska duscha mitt hår och platta de så här innan imorn för det visade sig att jag också har labb på morgonen imorn?
Fy!...
Har verkligen lust att klä på mig , sminka mig fixa håret och allt det här skit vi tjejer gör innan -.-"
NU SKA  jag lugna ner mig och sova :) ehhehehe...
PUss//Lina
image description
image description
Chaa då ;**

Kommentarer
Postat av: paulina

NEJ!!! vad tror du att du gör, dumma skit!! ta bort!

2012-01-30 @ 16:42:05
URL: http://phulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback