Call me a bitch couse i speak whats on my mind guess its easier for you to swallow if i sat and smiled

Hej bloggen är inte så mycket på humör och är sur.
Det var det jag tänkte säga jao..
Men det är dells därför jag inte bloggar har så jävla mycket i huvudet som tar sönder mig i bitar.
Och en sak till.
Om någon inte tycker om mina deprimerade texter och tycker dem e konstiga eller bara något bryr jag mig inte
Jag vill o tänker skriva av mig hur mycket jag vill :)
Läs inte bara då :)
tack o hej!


Karolina

Kommentarer
Postat av: Michelle

Your the man bitch. Du glömde tack och hej leverpastej. Men shite samma tkr om du ändå<33

2012-01-06 @ 23:45:29
URL: http://onlymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback