EXFACTOR

Heeeeej bloggen.
Är helt slut...Det var skiit kul idag , jag , Michelle och Elin Fick gå på den dära exfactor det var verkligen värt det ahha!!Jag tror  jag aldrig skrikit så himla mycket i hela mitt liv..kommer defenitivt inte kunna prata imorgon.
Danny sjöng två låtar på slutet också , då skrek man ... haha.. ^^
Sen var ede verkligen många som sökt in som verkligen var begåvade..dog lite för en kille som sjöng what are words..han var GRYM , var nära på att gråta asså..sen var det två styckna "mulatter" hihiihihihi som rappade...
iiiiiiiiiiiiiiihhh.....Dog där också hahahaahahha...!
Är verkligen otroligt trött så ska sova nu , puss hej!
gammal bild men tummarna upp iallafall hahihhiihihi ;***
puss //Lina

Kommentarer
Postat av: eric

fin blogg! snygg också!! :)

2012-04-12 @ 13:08:15
URL: http://bygdemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback