onlymichelle.blogg.se <3

Heej!
Lina hära idag sluta vi såå jäkla sent.. buu... :S Men är typ fett snuvig.. :SFast endå fett glad för en sak<3
Jag skulle vilja skriva om min o filippas bästa kompis ;) Michelle heter hon och är världens underbaraste!
Hon finns alltid när man behöver henne HAR VÄRLDENS SNYGGASTE STIL!:DD
Ni anar inte hur tacksam jag är att hon e våran BARA VÅRAN BEEEZTIS!:D
Avensjuka? ;)
Jag vill säga det här michi att vi älskar dig så så mycket det går inte att beskriva hur mkt vi gör det med ord!
Jag älskar dig jag älskar dig!
Sitter på mammas macbook så kan inte riktigt lägga ut ngn bild för fattar inget men senare!<3
PUSS!
VÄNTA! Besök hennes blogg onlymichelle.blogg.se ;)) den ägeer!<3 kyssn kyssn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback