I´ll Try to give you my heart.

Heeej!=D
Lyssnar på fett romantiska låtar :$
Naaanaaa..i know...ooooooh..just  tell me that this isnt a mistake.. couse i dont... wanna wait around for THA HEART BREAK </3.... nanananan you will be allright... i will try to give you my own.. :)
Osv.. men nu ska jag plugga för matte provet...
Saayy wooot?!...
Ja.. JUSTE vi hade spanska prov idag o jag visste inte.. däääh... men VI GJORDE DTE ENDÅ O JAG FAAAILAAAA:.... :( wäääh.... PUss<3.. :(<33
Freeeeshht att bita på matte boken jaao.. :)
Kolla in min vän fannies blogg skimmeln.blogg.se :P ´puss puss //lina

Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit? :)

2011-10-24 @ 22:34:56
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback