F*ck JC...<3

Hej:)<3
Hatar jc`s fjäder örhängen.. :S köpte ett par O BA OMG FETT SNYGGA!
men sen när jag kommit hem så var båda sönder man ba ooooooo-.- Väry najz....
Jaja,imorn så ska jag,Lippa o Michi kuta till ica direkt efter skolan o köpa göödis För ska kolla på PLL= Pretty little liars :) bästa serien någonsin!
Anledningen till att vi ska köpa godis o kolla på seriens nyaste avsnitt är för att typ det vart paus i en MÅNAD SNART..
Och avsnitet e typ FETT BRA OOMG :DDD Hih... vet inte vrf jag e så sprallig idag.Snackade nyss med Lippisen =)
Ska gå o duscha o göra mig Freeesh nueh! =D
Charåå!

Kommentarer
Postat av: elin

söt bild :)

2011-10-20 @ 21:28:52
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback