What hurts the most Was being so close and having so much to say and watchinf you walk away.. And never knowing what could have been and not seeing that loving you Is what i was trying to do..
Hej heej!
Asso hatar skolan..DEN är så jobbig... :(
Hatar att ha lunch hatar att ha rast.. hatar allt just nuu.. gaaaaahh!
Men idag så gjorde vi inte så mycket typ kolla på film och gick på promenad -.-"
Yes.. äähm vet inte vad jag ska skriva mera har verkligen ingen lust!!
Vill vara blind i skolan får tårar varje gång jag tittar </3 orkar int mera..
Jag har förlorat.!
JAJA.. -.-"
Men har övat på talet så nu sitter den i hjärnan perfecto!:)
Bli kanske outfit imorn :) :S
Nu ks ajg skypa med saman och sedan med mina kusiner saknar dom så mycket :( asso dom bor i polend...</3
Jag behöver min tjej kusin som alltid funnits där för mig :(
Puss!//Lina
Haha ;) Bjuder heheheh... :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback