Michelle skriver

Min lilla gumma snälla våran fina bestis... va stark C..... kommer tillbaka med all säkerhet han älskar dig och det gör vi också. Om du försvann vet jag inte vad jag skulle göra snälla va stark. Du är stark. Du är vacker och kan få vem som helst. Men du stannar kvar där det är lite svårt i bland. För du vill uppleva riktig kärlek. Men stanna inte kvar för länge på samma ställe ibland behöver man gå vidare och sedan komma tillbaka. För att veta att det var värt det. Jag älskar dig Karro. Vi älskar dig. Alla älskar dig. Han älskar dig. Puss min älskling /Michi

Kolla på denna vackra hon ska inte gå till spillo eller hur :/ love to you

Kommentarer
Postat av: Lina

Michelle jag älskar dig och Filippa ni betyder verkligen hette mycket!.<3:(Det går inte att beskriva hur ont det gör..Men ni håller mig kvar.<3

2011-11-12 @ 16:47:22
URL: http://karolinaofilippas.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Taaack :) Halsduken kostade..hmm vad var det nu igen ;) Typ 200 kr tror jag. Kram!

2011-11-12 @ 20:48:41
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback