Jag ska vara stark.

Hey dollies!
Förlåt mig så hemskt mycket att jag inte bloggat men det är så att det händer så mycket i mitt liv..
just nu pluggar jag matte :)
De känns så svårt att le nu för tiden.:(Gör nästan aldrig det längre..det gör ont.
Och så känner jag mig så otroligt ensam..</3
Jag saknar gammla tiderna ... Men nu måste jag acceptera en sak... o den saken är nog det svåraste jag gjort sen jag genomgick mina 2 operationer.

Jag just nu :O förlåt mig att jag är så deppig ska försöka ämdra mig

Så många tankar i min lilla gärna.. :,(
Men kan inte riktigt fråga om hjälp för ingen kan någonsin förstå om dom själv inte upplevt..så
jag måste klara mig själv..sjäälv..det e det som ger mig panik!
Ps.Your number 1 allways in my heart and now i cant believe that our loves torn apart.
I need you and
I miss you and
I want you and
I love you cause
I really want to be with you..
You were my everything and
I really miss you.
Ha det bra sötisar! Puss :D

Kommentarer
Postat av: LOVISA

gud så fin blogg, vad händer idag då? :D

2011-11-13 @ 15:28:07
URL: http://lovisaaferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback