He was everything i ever wanted. !

Morning Dolls ;*
Sovit gott?
Det har inte jag..  det e fett svårt att somna pågrund av vissa saker.
Idag ärre ingen riktig skola utan vi har IUP om ni vet vad det är?
Vi får vet våra betyg.. GAAH.. jag failade med idrotten.. eller asso jag var alltid med o det står att jag e positiv o glömmer aldrig kläder meen att jag inte lämnat inte den viktigaste läxan hiehie.. :S pinsamt..
Jag för några sekunder sedan.. HAHA är fett trött på gud XD
hehe bjuder på den bilden.. Men asso jag är FETT SUR! GAAAAH!!I bland kan man inte lita
på sina vänner.Några ord kan göra så du förlorar din skatt o ska behöva ha det så här..
BAJS FÖR FALSKA MÄNNISKOR.. Speciellt för *Dig* nämner inga namn.. :(
Så känner jag mig mot henne just nu.. :(
Aja ska klä på mig nu Kyssn;**
//Lina

Kommentarer
Postat av: Michelle

lilla karro då jag ringde till filippa och jag råckade väcka henne hehe så snell man e då <3

2011-11-09 @ 09:36:47
URL: http://onlymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback