What if i died 2morrow,would you evan care?

Heej bloggis läsare om ni finns kvar jehh...C:
Vi är skit duktiga på att hålla statistiken(ROFL)
*host* Nää men att blogga suger...
Jaja har pluggat lite till so provet.. mkt prov man har = Ingen bloggnig thaats life u know.
Men jag gick på breaking dawn man dooooooooog...edward.. :>
Asso blandade mina känslor med deras så det blev två gånger värre sen så spilde jag cola över  mina byxor.. :D
Men annars känns det som att tiden har stannat i mitt liv o allt e cp o JAAAAAAAAAAAA.. :)
Skulle egentligen chattat med min kusse lusse men hon e trög..-."
vafan har g16rt n
g6t 0ed dat6rn vrf s2r5ver den s
26nst5gt!!???????
2yssn XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback