Hur mycket Jag Älskar Dig!

Morning Bloggen.!
Idag har jag ingen aning alls om vad jag ska göra :I..
Får vell hitta på någonting eller bara mysa och kolla på en ny serie jag hittat (The hart of dixie)
Men annars har jag träningsverk från igår , var ute o sprang och sen lite styrke träning :S..Jobbigt..
Och snart är det nyår :oo Jävlar vad fort året gått , jag önskar jag kunde uppleva allt om igen (förutom all sorg)
Bara känna på Lycka en enda gång.. :I Önskar att jag gör det snart.. :( Men jag vet defenitivt mina nyårslöften , har bara tre styckna (Privata).!
Min Lilla Älskling ,bilden var tagen från söndag :)
Jag updaterar snart //Lina

Kommentarer
Postat av: Solin

Hej, är allt bra?

Vill du göra ett bloglovin byte?

Kram♥

2011-12-27 @ 11:12:37
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej , Jag undra om ni skulle vilja göra ett bloglovin byte !?

Allt bra annars , hoppas det.



Ha de bra :)

2011-12-27 @ 12:19:11
URL: http://lovisasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback